کد خبر: ۱۱۳۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 08 October 2023

مهدی رفیعی: به گزارش تابناک مازندران، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی کشور درمراسم افتتاحیه ساختمان مرکز آموزش تخصص های دریایی علی بن ابیطالب ع در مرزبانی استان مازندران اظهارداشت:

مردم مازندران در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار خوب درخشیدند وبا رشادت و جانفشانی وقتی روی مین میرفتند ذکر یازهرا می گفتند.

وی افزود:الحمدالله نیروهای انتظامی امنیت داخلی رافراهم میکنند، رسول خدا(ص)فرمود:ارزش دو نعمت از نظر مردم پوشيده است: امنيت و تندرستي. واین نشان از اهمیت مقوله امنیت داردو
یکی از موارد مهم برقراری امنیت کنترل از مرزها می‌باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطر نشان کرد: مرزبانی به عنوان رکن اول دفاعی کشور، نقش اساسی در مبارزه با  تهدیداتی دارد که با تقویت کردن رویکرد نظامی، دفاعی، امنیتی ، فرهنگی و اجتماعی باید خود را به بالاترین حد اجرای مأموریت های مرزی برساند.

وی ادامه داد:ساز و کار دفاع مرزبانان از مرزها باید متناسب با مأموریت‌ها تعریف شود و آموزش‌های مرزی نیز مبتنی بر این راهبردباشد و افتتاح این مرکز آموزشی در راستای تقویت همین راهبرد می‌باشد.

سردار گودرزی تصریح کرد:به فضل الهی عده قلیلی با عده کثیری مبارزه میکنند و صدها موشک
توسط نیروهای گروه فلسطینی حماس در غزه از دیروز به سمت اسرائیلی ها شلیک شده و توانستند شمار زیادی ازشهرک ها و مناطق اسرائیلی نشین را مورد هدف قرار دهند و شماری از اسرائیلی ها هم به اسارت نیروهای حماس درآمدند.

وی افزود:بحث امنیت کلیه مرزها مهم هست ولی مرزهای دریایی شرایط خاصی دارد و باید اشراف اطلاعاتی در دریا را افزایش دهیم و به وظیفه اصلی خود در دریا که دریابانی است، بپردازیم.

لازم به ذکر است که که در پایان این مراسم از گرجی فرماندار شهرستان فریدونکنار و محمد محمدی مدیر شرکت عمران و مسکن شمال دفتر بابلسر وابسته به بنیاد مستضعفان بابت همکاری با مرزبانی استان مازندران با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار